Ännu en dag..



Ännu en dag.. Det går väldigt fort det här..
Men den här dagen har nog inte varit helt bra tycker jag.. Försov mig i morse så att ja vakna en halvtimme innan vi skulle stå på plats.. Men jag å Bigge var där 25 över iaf.. Sen kom Kajsa lite senare..
Men vi hann knappt mer än dit å ställa upp allt innan brandlarmet gick..
Så det va bara att ta allt som var utav värde å sen gå ut.. Det va lite tokigt.. Så när jag stor där ute så kom iaf Kajsa..
Då va Bigge å fixa med parkeringen eftersom att han har en bil som han e ansvarig för..
Men andra gången han kom dit lr hur det var så hade han fått en parkeringsböter..
Så han hade ingen vidare dag idag..

Jag har då iaf vunnit en biobiljett idag.. Så tanken va att det skulle vara ett gäng som skulle gå härifrån.. Men jag har ingen aning om hur det blir med det.. Det verkade inte som att det va såå många som var så intresserad av att gå på bio.. Så jag vet inte alls.. Men men det kan ju vara kul.. Som sagt få se hur det blir med det..

En annan sak som jag har konstaterat är att det e massa jätte stora hus här.. Alla e typ gigantiska..
Å dom håller på att bygga överallt..  Herre gud sager jag bara.. Dom håller på med jag vet inte vad..
Det förs då en massa liv å luktar typ asfalt hela tiden.. Men det blir nog fint sen.. Hehe..

Lite bilder från idag..
Brandmänn från i morse, när dom gick då..
image91

Oslo S.. Inne där mitt i allt spring så står vi..
image92

Ett jätte hotell..Det e massa våningar som inte fick plats på kortet..
image93

Världens Coolaste buss.. Jag va bara tvungen.. ; )
image94

En Smoothie bar mitt emot där vi står å säljer.. Jag kan lova att man inte blir nådogt sugen på att köpa en..
Jag har ju faktiskt inte druckit någon riktig smoothie nån gång men dom e grymt dyra..  : (
image95

Det va nog all for today..


Kommentarer
Postat av: mamma

En händelserik dag ser jag. Hoppas det gick bra. kram mamma

2008-04-15 @ 20:49:42
Postat av: Anders

Häftiga hus. Synd att du inte kan ta dig en smoothie.
Kramar
Gufar

2008-04-16 @ 09:15:09
URL: http://sporring.se/wordpress
Postat av: Mamma

Var du trött igår??? De är ju så kul att läsa varje dag vad du gör. Man är ju liksom med då.... Kram och puss

2008-04-17 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0