Bussen




Ja då satt man här på bussen då..  Det skumpar å det far.. Det är inte lätt att sitta med datorn i knät här inte..
Fast just nu står vi stilla.. Allt för länge tycker jag.. Jag vill ju hem! Gasa Gubben! Haha..

Hoppas att resan går som det e planerat att den ska.. Men jag tror inte att det e planerat att vi ska stå still här så länge som vi gör.. Morr! Jag vill verkligen hem nu ju..
Får hoppas att det inte blir som sist i tullen.. Då fick vi alla hoppa ur bussen å ta med oss alla våra väskor..
Sen så valde dom ut några som dom gick igenom väskorna för..
Det var ju sådär lagom kul.. Men jag fick ha mina väskor ifred.. Det va en hund med också som sprang en vända inne i bussen å luktade på oss alla..
Hade ingen aning om att det va så.. Så det var ganska så spännande..

Ne me nu  vill jag hem.. Får hoppas att bussen rullar vidare snart..
Nästa gång jag skriver så e jag hemma : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0