Centrum Pensionat




Nu har jag som varit här ett tag.. Men ändå inte visat hur jag bor just nu..
Jag bor i ett litet rum tesammans med Kajsa å Birger.. Birger snarkar som jag vet inte vad..
Nog för att jag har hört folk snarka innan men hallå!! ; )
Det e ett typ vandrarhem/pensionat som vi bor på.. Så det e inga *** på det här stället ska ni veta!
Men men.. Det e en säng att sova i och det e väggar med tak.. Det e ok!
Toa å duschen skippade jag att fota eftersom att det inte va nå vidare kul att titta på..
Men nu kommer det iaf lite bilder från vårat hem just nu!!


Mina Roomis            Min lilla hörna, å min garderob typ..
                                                         
Köket.. Å där finns även bord och en soffhörna..



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

alltid kul att kika in hos andra :)

2008-04-21 @ 20:49:06
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0