Hem resa..


Fy så jag har slarvat med mitt skrivande det senaste..
Men egentligen är det inte så mycket att skriva om.. Har varit på så gott som samma ställen hela uken å det händer inte speciellt mycket sen efter jobbet heller..
Det e laga mat.. Vara lite social å sen e det natta.. Så skoj va det..
Fast jag har hunnit med att ta en fika : ) Det behövdes verkligen.. Komma bort från Hostlet å allt en liten stund..
Det blir ju faktiskt lite påfrestande att både jobba och bo ihop..
Men dom e goa allihop för det..

Jaha.. Vad ska man mer säga om allt då??
Idag ska jag hem.. Å det ska bli sååå gott att få komma hem..
Sova i sin egen säng, vara i sitt eget hem.. Använda min toa! Umgås med vänner..
Å kramas massa med Tobias.. Mmm..
Jag längtar hem.. Å så ska jag mysa massor massor med mina katter med!

Få se om jag skriver en rad på bussen sen.. Nu ska jag göra ett försök att packa..



Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem. Hoppas resan gick bra.
Lägtar efter dig.
Ringer på måndag kväll.
Kram
Mamma

2008-04-27 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0