Hemma


Ja då var man hemma då.. Så gott att vara hemma så det e inte sant..
Men samtidigt är det massor att göra.. Har som sagt massor att göra.. Räkningar ska betalas, det måste städas, tvättas å massa massa mer..
Men jag är ju iaf hemma : )
Så gott att få träffa mina små bebisar.. Å min älskling.. Kan det bli bättre?
Tror inte det va..

Massa mys.. Vandra runt på torp.. Å äta PIZZA! Gott gotti gott!
Borta bra va.. Men hemma ändå bäst..
Nu är det bara alla hemma i Norr som jag saknar..
Men jag kommer hem.. Å på vägen upp dit finns det också en hel del  folk som jag träffar allt för sällan!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tur du längtar efter oss i Norr. Vi längtar efter dig jättemycket. Kram och puss från mamma

2008-05-01 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0