Oslo S igen..


Jaha.. Då va denna dagen slut med.. Känner mig lite smått stressad.. Måste skriva liite bara..
Men det händer ganska mycket fast ändå ingenting..
Var runt på stan idag efter jobbet.. Samma ställe som alla dagar än så länge.. Oslo S..
Stället där alla är stressade.. Ska till ett tåg.. Buss eller liknande..
Det är inte lätt att få stop på någon där.. Det e mest bara "trenger ikke det"..
Fast dom inte ens en aning om vad det är dom säger nej till..
Men men det är så det är där.. Massa folk massa spring å ja jag vet inte vad..
Men det är kul..  Å det blir precis vad man gör det till.. Många roliga människor iaf..

Hm.. Ja sen stan med Sandra, en norrlänning som skulle hem idag.. Lite ledsen i ögat blev jag för det..
Men men.. Det finns ju ett nät att hålla kontakt via.. Gott är väl det.. Helt underbar tjej iaf!
Stan.. Visa oss nya ställen där man ska "hänga".. Hehe..
Ne men bra att veta saker typ.. In i en affär gick vi med.. Å jag blev kär..
Hittade ett suuuper sött skärp som jag bara vill ha.. Å vad jag vill ha det!!
Å så hittade jag strumpbyxor som var så annorlunda så det e knappt sant.. Men åå så fina..
Det va minst tre par som jag ville ha.. Men.. Ne.. En annan gång..  Hoppas..

Sen hem.. Laga mat med Kajsa.. Å efter det så fastnade vi uppe i köket/umgänges rummet..
Pratade med en snubbe som e från Kanada som gjorde en norden resa.. Han skulle som näst nästa stopp till Åre å sen Boden med förhoppning om att se en ren.. Så va det med det..

Ne nu måste jag sova.. Ska ju jobba imorgon..
Morgon rusning på Oslo S.. Yees.. Jag ska dit igen..

Saknar hemmet.. Saknar vänner.. Saknar mina små Hjärtan.. Å ja Hjärtat.. Dig med : )
Fast jag har det bra ändå! : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du fyller ju snart år... kanske något du kan få i present av det du sett???!!!
Jag är väl hjärtat va...
Kram o puss
Mamma

2008-04-15 @ 08:26:14
Postat av: Beccelibecca

Hej gumman.
Hoppas allt är bra. Kissarna mår prima, de diggade inte direkt laban men han bara viftade på svansen ändå, och kännde sig inte alls ovälkommen. haha...
Kan ta lite kort på dem och lägga upp på min BLOGG någon dag.
Puss på dig

2008-04-15 @ 20:06:57
URL: http://rkittelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0