Soliga dag :)



Äntligen lite sol : )
Hur bra kan det bli ? Idag är faktiskt en suuper dag.. Vaknade inte så jätte glad i morse då lilla Zina gav sig på rosorna igen.. Inte samma bukett som sist då eftersom att det inte är något kvar av den.. Men den som jag har nu..
Åå så arg jag blev.. Men dom klarade sig iaf.. : )

Sen var det tvätt dags.. Det var väl inte heller suuper kul men precis efter ringde telefonen..
Det var däremot jätte bra.. Jag har ju som sökt en del jobb.. Förra veckan så fick jag återkoppling på en av alla ansökningar.. Så jag var på intervjuv igår och idag så ringde dom och sa att jag hade fått jobbet : )
Så Norge nu kommer jag!! Haha.. Nu ska det bli åka av!

Efter ett tag så ringde Sophie en kompis som jag inte pratat med på jätte länge.. Har inte träffat henne sen hon gifte sig i höstas.. Så det blev en lååång fika i solen..
Hur gott som helst att träffa henne igen.. Det var ju som ett tag sen..

Men nu är det dags att ta tag i det lilla som e kvar att dona med här hemma.. Det är hemskt vad dammigt det blir när man har två katter.. Förstår inte.. Damsugade i tisdags å det ligger redan tussar i en del hörn..
Men men va ska man göra.. Dom e helt klart värd det! Den kärleken man får av mina två små hjärtan!!

                                                    
                                                            Mys stund..                                Tid  för lek..
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0