Det var ett tag sen..


Ja det va ju inte precis igår jag skrev.. Å vad har jag inte gjort sedan jag skrev sist..
Hm.. Jag skrev när vi hade varit å vandrat.. Efter det så åkte vi ju till Bergen.. Riktigt fint ställe det : )
Där var vi å jobbade en vecka bodde i en väldigt fin lägenhet.. Takvåning med två balkonger och en takterass..
Det e inte illa pinkat det inte.. Men sen så blev vi trötta å lea hela gänget.. Fanns inga krafter kvar..
Långa arbetsdagar i sol och i regn.. Vi jobbade la i snitt 10 timmar om dagen.. Så man blir inte jätte pigg precis..
Såg dessvärre inte så mycket av bergen.. Den första dagen vi hade där skulle vi ha till att kolla på stan..
Men jag va sjuk så det blev till att gå hem.. Sen var det bara jobb jobb jobb.. Å alla var väldigt trötta..
Det blev till att säga till chefen våran att vi tyvärr inte orkade mer.. Vi måste åka hem..
Tråkigt men sant.. Så det blev för oss att packa ihop och åka hem..

Men jag åkte inte hem.. Inte dirket iaf.. Dom som jag brukar lifta med mellan Oslo och Uddevalla hade semester..
Så det blev att jag drog till Dalarna en sväng och körde kort semester..
Va på Leksand Sommarland!

Det var fett kul : )
Åkte forsen och blev knuffad ur min ring.. Så jag skrapade upp armbågen..
Har inte haft sår sen jag var liten.. Men det var ändå väldig roligt!

Men efter några dagar i Mora vad det bara att sätta sig på bussen/tåget och åka hem..
Det var inte jätte kul det inte.. Men det blev mycket mycket bättre än vad jag trodde!
Fast jag vet inte om det är bra ändå.. Men men..

Jag kom mig då iaf hem förra torsdagen..
En hel dag med buss och tåg sen så utgång på Lipz..
Har haft en helt galen vecka med bara en massa drikande.. Det är inte helt bra det inte.. Men nu är det dags att ta tag i det hela och komma tillbaka till verkligheten..
Sitter och glor på ett gäng kartonger.. Vad ska jag göra med dom?

Det är en tanke det med.. Vad ska jag hitta på nu liksom?
Någon som har nåt förslag? Det står en hel hög med lådor.. Så ska jag även fixa mig ett gäng stora svarta påsar..
Då kan man slänga en massa onödiga saker som ändå bara ligger och tar plats..
Ja..

  • Oslo?           
  • Stockholm? 
  • Sundsvall?  
  • Uddevalla?  
  • Bergen?       

Det finns en hel del att välja på.. Men vad blir bäst då?
Vad är det jag vill?
Det är det som nu är frågan..

Sist men minst kan jag ju bara säga.. Vilken sommar!
Kommer aldrig att glömma den.. Helt galen!
Så underbara människor jag har träffat..
Vänner för livet! Det är vad jag hoppas iaf!

Sista kvällen med gänget..
Räkor och gotta.. Men vi blev sena till Monopolet så det blev öl.. Haha..
Men hörre NI vi ses igen!
Normunds here WE come!

MINNEN:


  • "Löp folkens, löp!"                                                                                
  • "Vi steker å det är sjukt viktigt med solglasögon när man steker!"
  • "Mäh, har du kläder på dig?!"                                                              
  • "Jävla ballerina bög!"                                                                            
  • "Fuck it, what ever!"                                                                               
  • "Men alltså grejen är den.."                                                                  

    Det finns så mycket mycket mer!


Kommentarer
Postat av: Anders

Skönt att höra av dig igen!

Så du funderar på att hitta jobb nån annanstans nu? Ring mig om du behöver övernattning och sånt.

Kram Gudfar Anders

2008-08-09 @ 11:21:27
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: mamma

Hej hjärtat.

Ja vad var de jag sa... alltid sår vid sådanna vattenbanor... Kommer du ihåg Piteå havsbad??? Då var det en tand.

Vi var på Paradisbadet igår. Jag badade....

Saknar dig.

Puss och kram

Mamma

ps

Hej Gudfar....

2008-08-09 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0