Tjockis..


Jaa det är precis vad hon är min lilla kisse.. Lika tjock nu som för några dagar sen.. Hur länge ska man behöva vänta?
Har förstått att det ska ta typ 60 dagar.. Men om man inte vet när man ska räkna ifrån då?
Jobbigt detta vill jag lova.. Väntans tider.. Men tänk om det e fel på henne? : S
Den tanken känns inte alls kul.. Jag hoppas mer på att det e kisse-ungar då.. Fast att jag egentligen inte vill ha några..
Men bättre det än att hon är dålig min lilla Sessa..
Nu  vet jag inte mer vad jag ska skriva.. Finns inte så mycket intressant att skriva om..
Jag har tvättat, diskat, städat idag.. Å så har jag som nästan alltid umgåtts med Marita : )
Underbar tjej ju : )

Men nu ska jag glo tv och klappa katt.. Sen är det dags att sova...

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas allt är bra för övrigt. Jobbet och så. Själv tog jag städningen igår så jag är ledig från det tills fredag. Båda killarna kommer hem då. Vill ju vara ledig och umgås under helgen.

Puss och kram

Som vanligt ÄLSKAR DIG

2008-08-26 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0