Blogga mera ; )


Det blir bara mer och mer när det gäller Bloggar. Fler priser att få..
Först så var det väl Blogg Awards och nu kommer det ett till!
 




Aftonbladet har tillsammans med Bloggportalen tagit fram det här priset.
Det är uppdelat i olika kategorier. Så är det upp till bloggarna att bestämma vem/vilka som får pris.



Det var väl ändå trevlig eller?
Jag förstår poängen med det här med att dela ut priser samtidigt som jag ibland undrar om det kanske har blivit lite väl stort det här med att blogga. Fast samtidigt så är det ju som dom säger en chans för alla att uttrycka sig och påverka sin omgivning. Var och en får ju sin chans att säga sitt vad man tycker och tänker. Det är en möjlighet till nytänkande och nya stilar eftersom att det finns så sjukt många som bloggar och alla på sitt sätt.
Men är det bara trevligt eller är det för mycket?
Jag vet nog faktiskt inte vad jag tycker om det..

Fast jo, det trevliga i det hela vinner nog!
Jag själv bli ju jätte glad när jag ser att jag har haft en massa besökare och fått en massa kommentarer.
Allra hellst från lilla Mamma ; )
Hon är ju hur jag än vänder och vrider på det min trognaste läsare eller vad man ska säga.
I grund och botten så började jag ju blogga för mammas och andra nära vänners skull.
Dom som jag har nära fast ändå långt borta. Allstå vännerna och familjen som bor kvar hemma när jag har hamnat här nere. Bara för att dom ska kunna hänga med på vad jag gör och vad som händer här..

Så egentligen..
Blogga på vet ja ; )

Kommentarer
Postat av: Nina

roligt :)

2008-12-11 @ 12:57:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: modern

Tror man måste blogga för sej själv och sina nära först och främst. Jag började för att som datalärare kanske man borde vet vad det är i alla fall. Sedan har det väl blivit en grej. Nu kan jag komma på en massa som jag skulle vilja gjort av bloggen men man ska ju hinna också.

2008-12-11 @ 21:25:53
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0