Dom där Idolerna..



Okej. Jag är inte en av dom som sitter klistrad i tv soffan varje helg och tittar på Idol. Har nog sett två ggr på hela perioden tror jag. Men vilket fall så har jag fastnat en aning för Alice. Jag tycker att hon sjunger bra. Hon kan! Visst det kan väl den där andra killen med. Men på nåt sätt så känns det som att han blivit favoriserad pga sin brytning.
Kan det vara så tro? Hm.
Halka in på det nu bara för att jag skummar igenom aftonbladet som vanligt. Tycker synd om tjejen!
Att nån har skrivit redan innan att han.. ö.. Kevin? Han heter så va? Jo men iaf att den andra vinner. Redan innan tävlingen ens har varit. Det är nästan så att jag blir sugen på att ringa och rösta bara för att!
Jag håller tummarna för Alice! Så är det med det.. Tror inte att jag kommer att se det. Jobbar väl antagligen, men jag håller ändå min lediga tumme för henne!



Hade ju tänkt att lägga in nåt klipp med damen.. Men det funkar ju inte på den datorn jag står  vid nu : (

Kommentarer
Postat av: Nina

åh, tack sötnos!!! :)



kramar!

2008-12-10 @ 15:08:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Julia - hjälp till och stöd kampen mot Malaria

gud va söt du är i profilbilden



jag ogillar verkligen idol och anser att det aldrig ska komma tillbaka

2008-12-10 @ 19:10:23
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Mamma

Båda sjunger bra.

Kommer inte att följa, vet inte ens vilken dag det är. Vi är utbjudna av Jokke på lördag, julbord.

Kram

2008-12-11 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0