Flytta?!


Öm.. Okej.. Men då kanske jag tar och flyttar då.. Packar mina lådor och "pyser"..






Ska jag verkligen det? Nja. Pyser vet jag väl inte om jag gör, flyttar vet jag inte heller om jag gör.
Men det är ett kanske och det är en tanke.. Det är nåt som jag vill!

Marita?? Läser du lr? ; )
Vi gört! Tell HIM! We want!


Pratade precis med lilla Zandra, så det verkar som att vi ska slå våra påsar ihop. Dela hem.
Ojdå! Det var länge sedan jag delade boende med någon. Men nu verkar det kunna bli så iger : )
Thihi, som det kan bli..

Jaha.. Men det är nog bäst att jag tar och ringer dig gumman, om du nu inte läser.
Jag tror ju inte att du gör  det precis idag, du har ju trots allt en stor dag  : )

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! :) Om du kollar in min auktion som jag har nu, det kanske är något i din stil? Du kan ju alltid kika :)

2008-12-08 @ 18:04:37
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: mamma

GRATTIS på namnsdagen.

Många kramar

2008-12-09 @ 07:53:47
Postat av: ö-tanten

Grattis på Anna-dagen

2008-12-09 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0