Frågor, frågor..


Mm.. Det är ju lite kul med Quiz så det blir det ikväll igen..
Men denna gången så blir det Harrys : )
Harrys är alltid helt klart bäst på det mesta! Sen så gick det ju inte så bra för oss med musik frågorna.
Det är det som är det bästa med Harrysa Quiz, det handlar inte bara om musik!
Dom har med en massa olika kategorier, vilket är väldigt bra för en sån som mig som inte är en musik haj eller va man ska kalla det.. Men ikväll blir det inte nån "blötkväll" som lilla mamma kalla det..  Det får allt vara en torr kväll eftersom att det trots allt är jobb imorgon igen.. Tråkit men sant!

Mm.. Harrys here we come! ; )


Harrys hela helgen : )
jobb, jobb, jobb..

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oj haha låter kul ^^ jag ska plugga tänkte jag, segt...

2008-12-04 @ 17:31:52
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: amy

svar: jaa verklgien.



nee, de blev för tråkigtr tycker jag också :D

2008-12-04 @ 18:19:44
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0