Gruff eller nåt..


Vilken super duper piss morgon jag har haft!
Jag vet inte riktigt varför.. Eller jo jag vet! Jag är irriterad.. Rent av svenskt avundsjuk kan man väl kanske säga..
Morgonen i sig har varit bra smått stressad eftersom att jag inte ska hem ikväll utan på personalfest med jobbet..
Då e det ju en del att tänka på innan man kan ge sig av..
Fixa så att katterna klarar sig, mycket viktigt!
Packa allt som jag kan tänkas behöva ha med mig för att göra mig nåt sådär fin till festen..
Ja å annat lull lull som man pillar med varje morgon..
Det gjorde mig suuper stressad, kom ändå några minuter sent ner till min skjuts.. FÖRLÅT!

Men så kommer jag hit och loggar in på min blogg..
Åå så glad jag blev! Jag vet inte riktigt vad det betyder men jag blev glad ändå!
Jag har blivit nominerad till nåt.. Nånting.. SÖT är det iaf!
Det satte guldkant på min dag : )
Fick mig att le nu när jag har haft en så dålig morgon!

Tack tack Hannie!
(jag hoppas det blev rätt med namnet nu..)

Du har så rätt med att man fastnar i sin lilla blogg v'ärld och skaffar sig små band!
Jag blir lika glad varje gång någon skriver till mig och gör mitt bästa för att svara!
För det önskar ju jag att dom gör om jag lämnar ett spår..
  :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du ser. Alltid finns det något ljust någonstans

Älskar dig

2008-12-18 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0