Hoppsan.. x2


Ja det kan man verkligen säga.. Det har ju varit nån dag nu utan ett ord..
Men det har istället varit mycket handling..
Som det kan bli va?

Jag har varit mig iväg till Gbg och fyndat : )
Jag har varit i Gbg och myst, haft det trevligt.
Jag har (dumt nog) blivit blondare..


Det var väl en snabb kort sammanfattning av vad jag har gjort..
Jag tog mig en tur till gbg och sprang runt i butiker i helgen.. Fyndade lite smått och gott.
Efter allt det springet blev det en lång och kall promenad inne på Liseberg..
Även om den var kall så var den värd varje minut!
Det är så vacker där! Jul jul jul skriker hela stället..
Bilder har jag massor.. Så det kommer : )

MItt hår var en annan femma.. Hu så hemsk jag ser ut!
Visst att färgen kanske blev fin för det tycker jag, men defenitivt inte på mig!
Det blir nog till att jag blir brunett ikväll istället..
Valet var mellan att göra det ljusare eller göra det mörkare.. Det blev ljusare..
Men det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig.. Ojoj!
Det måste verkligen göras något åt det.. Kanske att jag vågar lägga upp en bild på mitt missöde..
Risken är väl sen ikväll istället att det bruna inte sätter sig.. Men det hoppas jag!
Ååå så jag hoppas!

Jaja.. Men det var väl det..
Nu ska jag tralla vidare med i denn ljuvliga musiken.. NOT!!

Kommentarer
Postat av: ö-tanten

Du ska ha en Jättegod Jul och ett Gott Nytt År.

Sköt om dig gumman önskar Birgitta.

2008-12-22 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0