Jaja men varsigood!


Åh.. Tänka sig så grinigt folk det finns då. God morgon och god jul är det inte en tanke på.
Bara vovva på mig gör det! Fast att det inte ens en gång är mitt fel att dom har slarvat bort sitt kvitto..
Vad kan jag göra åt at man inte håller rätt på sina saker? Om det är kvittot som gäller för garanti så behåller väl man det eller? Åh.. Så tröttsamt! Bli arg på mig bli det bara! Jag kan ändå inte hjälpa och jag vet att jag inget gjort..

Sån trevlig morgon stund har jag haft.

Började väl skirva detta vid kanske sådär.. Kvart över 10.. Men nu är jag klar med det..
Det tog lite tid..

Men med andra ord, VARFÖR SKA ALLA JÄVLAR KÖPA JULKLAPPAR DAGEN INNAN JUL???

God dag.. Lr nåt..

Kommentarer
Postat av: modern

Kvitton ja. Och allt sådant "viktigt" råkar jag också slänga eller lägga bort. Sist var när jag skulle sälja bilen. Skickade med ett gammalt sådant där papper som man ska skriva ägarbyte på. Vilket resulterade i att köparen av bilen trodde jag luratdem....inte så bra.

2008-12-25 @ 22:07:55
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0