Monday morning..


Jaa.. Jag har faktiskt en bra måndag morgon! Än så länge är allt tipp topp..
Jag hann med bussen och jag hann köpa kaffe innan. Hade trevligt sällskap på bussen och allt : )
Inget att klaga på där inte : )

Igår hade jag en bra dag med, kanske det som gör att min dag idag är så bra ?!

Sov så länge som jag ville och sedan så blev det en sväng till grannstaden. Akut behov av ett par nya skor!
Så det var bara att slänga sig in i bilen och brumma över.
Dom har jobbat där länge nu på att bygga om köpcentret. Igår när jag kom dit så kände jag knappt igen mig.
Det var som ett hel annat ställe, nästan lite spännande att vandra runt. Men dom har lite små grejer kvar att göra innan det är helt klart. Fint blir det iaf : )

Vilket fall, skor blev det!  Åh vilket fynd jag gjorde tycker jag!

Dessa två för va blev det 148,50:-


Jag tycker iaf att det var ett kap, jag behövde verkligen ett par nya lågskor. Bättre blev det ju när jag kunde få två par till samma pris som inte ens ett par kostar i vanliga fall.. Ja då är iaf jag nöjd! Älskar ju skor!!!

Efter mitt fynd middag på Butler´s.. Mmm..
Fijatas eller hur det nu stavas.. Gott var det iaf!
Vilken underbar Söndag jag hade!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min söndag var inte lika bra... Är hemma från jobbet nu. Hela kroppen är i uppror.

De blir nog bättre. Vill vara frisk tills ni kommer.

Kramar

2008-12-15 @ 10:21:25
Postat av: Beccsan

jag vill också ha skor.. massa par.



Ska du åka hem innan jul? :D Mysigt!



Den dumma killen skæmdes nær du hade gått. muhaha. oo det var skønt ;)

Puss på dig

2008-12-15 @ 11:27:18
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

härligt med skor!

2008-12-15 @ 12:11:30
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0