Nam nam dag!

Aa igår hade jag en nam nam dag : )
En av anledningarna till att det var en nam nam dag var för att jag hade namsdag igår..
Den andra anledningen till att det var en nam nam dag var för att jag åt såå gott : )

Anna fick sushi!! I love! Mycket gott.. Jag skulle nog kunna sitta och äta tills att jag sprack bara för att jag tycker att det är så gott! Alltid lika besviken när portionen tar slut. Även om jag är så mätt så att jag egentligen inte får ner en bit till så skulle jag vilja ha mer bara för att det är sååå gott!
Farligt det där.. Jag tror nästan att det är en av mina laster här i livet.. En drog rent av! Mmm..
Nån mer än jag som "lider" av detta? Hehe..



Men nu är det morgon igen och dags att fokusera på att jobba..
Fast egentligen så har jag inte alls någon lust med det..

Vill inte!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur du har då!!!

Inte fick jag något heller. Nu har jag haft två namnsdagar som ingen kommer ihåg. Får påminna Sten.

Kram

2008-12-11 @ 08:06:32
Postat av: jennifer

Har aldrig smakar sushi :P

2008-12-11 @ 17:01:44
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0