Om man ändå fick..


Det här va lite oväntat! Jag satt änna och letade efter en bild på en öde ö. Kom å tänka på Sandy´s ö i Svampbob Fyrkant.
Jo jag brukar titta på det ibland, så den ön tänkte jag va perfekt.. Men ikke!
Vilket fall, det var inte det jag hade tänkt på nu.. Utan vad jag hittade när jag letade efter hennes ö..
Nåt så sött så det är ju nästan inte sant!
Jag nästan önskar mig en sån liten historia nu, men samtidigt så gissar jag att det inte går.
Det är ju trots allt en räv som jag har sett som var så söt så..
Men om det gick att ha en sådan som husdjur så skulle jag vilja ha det.
Fast öronen på den lille kanske var i längsta laget, men om man korsar den med nån söt hund så som dom gör med alla andra djur så skulle den nog bli ännu sötare.. Hm..
Inte för att jag tror att det är något bra alternativ att börja mixa så.. Men tanken var ganska så rolig,.
Tänk en liten Chihuahua eller en Pomeranian... Det hade kunnat bli en väldigt söt blandning..
Men fy så dumt om man skulle lägga sig i det där å börja blanda mer än vad det redan görs..
Nja det e jag nog inte riktigt för.. Men tanken var iaf rolig..


Äntligen fick jag upp bilden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nä,inte fanns det någon bild inte..

2008-12-02 @ 12:59:15
Postat av: amy

GAAH VA SÖT!

2008-12-02 @ 18:31:01
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0