Oops.. Strandsatt!


Är jag klumpig eller är jag klumpig?
Jag är helt klart klumpig.. Iaf ibland! Det som idag är min STORA tabbe idag är nog att jag e strandsatt..
Kom på det nu när jag har suttit här en stund.. Jag har ju dumt nog glömt mitt kontokort hemma..
Vilket resulterar i att jag inte har några pengar och mitt busskort det tog slut i morse..
Hm.. Jag är så jäkla klantig ibland va! Ååh.. Det är irriterande!
Inte så att det är något världsproblem, det löser sig säkert på något sätt..
Men det är ändå lite jobbigt.. Men men, vad kan man göra?
Det är väl bara att gilla läget och göra det bästa av det.. Hm..


Såå passande.. Eller hur? Hehe..
Nån bakgrundsbild jag hittade..

Kommentarer
Postat av: Beccsan

tackars lilla anna. :( Men det ordnar sig sækert!! :*

2008-12-02 @ 11:59:16
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Karin

snygg:))

2008-12-02 @ 12:41:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mamma

Allt brukar ju som sagt ordna sig. Säg till bossen att du behöver buss slant

2008-12-02 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0