Ruta 1..

Ja om och om igen.. Det är alltid ruta 1.. Varför?
Varför ska det vara så JÄVLA svårt?  Som jag har ältat.. Samma sak, om och om igen.
Det blir inte bra. Det går inte över! Ååh vad less jag är på mig själv..
Å jag kan bara ana hur less alla andra är...

Men ärligt Anna, bestäm dig typ!

Men jag kan ju inte.. Det är det som är det förbannade problemet. Jag vet verkligen inte.
Om man inte vet, hur ska man då kunna bestämma sig?
Det var stopp, det var nej, det var färdigt..
Men så halkar jag dit igen.. Å jag gör ju det om och om igen.. Varför?
Varför i hela världen ska det vara så svårt? Jag förstår inte..
Hmmmmmm..
Daxs snart kanske.. Orka med? Lr va? Ne jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska inte gå tillbaka, du ska gå framåt. Börja om det finns alltid där, ibland måste man kanske titta lite nogrannare, ibland är det alldeles bakom hörnet. Jag tror på dig.

Många kramar

Mamma

2008-12-15 @ 12:27:18
Postat av: Anna-Carin

Vad är det som är så svårt!

Vad är det du halkar tillbaka till?

Kram Anna-Carin

2008-12-15 @ 14:33:55
Postat av: Mamma

Jo då, anmälan gjordes på måndagen så det blir fem dagar. Alltså 200 kr. Om det varit tio dagar hade det blivit 500.

Kram

2008-12-15 @ 15:25:33
Postat av: SEX AND THE CITTY

Du är inte ensam om att vara på ruta ett.

2008-12-15 @ 15:32:45
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Beccsan

Den ända som vet vad som är bäst för dig är du själv. Det spelar ingen roll vad "alla andra" tycker för det är Du som måste tycka o agera.



Men Guud jag vet hur svårt det är att släppa Allt. Tyvärr kan man inte ta det som är bra o skippa det dåliga, inte i det här läget.





<3

2008-12-15 @ 16:00:37
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hejsan! Ville bara nämna att min blogg just nu innehåller tips på miljövänliga julklappar. God jul!

2008-12-15 @ 17:47:22
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Kolla din mail...

2008-12-16 @ 09:24:12
Postat av: Gynning

Ska jobba nu väldigt mycket så det blir en hård men kul vecka hoppas jag. Haft en bra dag?

2008-12-16 @ 09:53:03
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0