Såå snällt!


Mm.. Det finns snäll människor med! Idag, morgon utan kaffe hade inte gått..
Kliver av bussen smått besviken för att jag inte hann köpa nån kaffe på donalds, har ju trots allt en gratis kaffe att hämta!
Men det hann jag då inte.. Dåligt planerat av mig.. Men men.. Kliver iaf av bussen och kommer in på Torp, tänker att jag köper en kaffe på Coop.
Men vad händer då? Jo jag har så klart kvar mitt jäkla kontokort hemma! Varför?
Jo för att jag glömde det där efter att jag betalade lite räkningar igår.. Ååå så dumt!

Fast då hade jag ju en lite ängel med mig.. Öh.. Nja det vette tusan om man kan kalla han ängel..
Men han räddade vilket fall min morgon! Jag fick en kaffe av honom!
Sååå snällt så! Men det e klart, efter att jag fummlat och inte ens visste åt vilket håll busskortet skulle vara så kanske han förstod att utan en kaffe idag så skulle jag vara körd.. Haha..

Tack tack säger man då : )

Så nu kan jag säga:

GOD MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0