Sjukt trött..


Mm.. Är så trött att jag tror att jag skulle kunna sova en hel dag, om inte två..
Det gick knappt att komma upp ur sängen idag!

Klockan ringde kl 08.00 och det enda jag tänkte va  - NO WAY! -
Klockan ringde igen kl 08.25, då tänkte jag - Ne du, inte den här gången heller..
Klockan ringde för sista gången 08.45 å tanken var - FAN nu måste jag!

Då har jag bara 30 min kvar för att hinna göra mig klar och komma iväg till jobbet.
Om jag inte e klar kvart över nio.. Nja då kan det bli jobbigt!

Fy bubblan för att vara trött. Det är ändå bara tisdag och det är en massa dagar kvar innan det går att sova många många timmar innan man ens behöver bry sig om att kliva upp..
Skulle nästan vilja ha det så varannan dag. Men det går ju inte! Vad skulle de vara för stil?
Jobba varannan dag och slappa den andra. Fast det vore nog inte nå vidare det heller..
Planera sin vardag, åka på semester?
Nee det får nog vara så att man får ett gäng dagar åt gången så man kan göra nåt av dom.
Men sjukt trött blir man ibland iaf.. Längtar efter ledigheten!

Nån fler än jag som e på?
Tar en vecka eller två å bara slappnar av..   Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0