Stop!


Hoppsan igen.. Men det är ju så att det är mellandagar! Då blir det en massa annat som man gör.
Så det får vara lite paus här en stund. Fast egentligen har jag ju massor att skriva..
Det är nästan så att man får lite ångest av det..
Men men det kommer väl att jag hinner skriva om allt.

Liseberg
Hårfärgs byten..
Julafton
Dagarna efter jul..

Ja listan kan göras ganska så lång skulle jag gissa..
Men som sagt det får änna vara paus ett tag.. Förstår inte riktigt varför jag inte hinner med att skriva..
Men jag hittar väl en massa annat som jag borde göra..

Typ snart ska jag iväg och se om jag kan fynda nåt på MELLANDAGS rea!
Jippie! Jag älskar rea! Köper nästan aldrig nåt på fullpris ju, så detta e gludläge för mig!
Ååå vill åka nu!
Tror att jag gör det.. Hehe..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

Som vanligt...lik din mor. Jag hoppas på att få åka på måndag till Birsta. Är det något du önskar???

Kram

2008-12-27 @ 21:17:21
Postat av: Erik

hej storasyster. vasrdcj super mario party7 vill jag ha

kram erik

En liten hälsning från din bror. Han skriver själv. Lite får jag vara med och bokstavera. Många kramar

2008-12-28 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0