Vad gör hon?



Defenetivt inget vettigt iaf.. Bara sitter här igen. Men jag har iaf gjort det jag hade tänkt att jag skulle.
Så nu väntar jag bara på att tiden ska gå så att jag kan dra iväg och jobba...

Sen så hade jag visst tråkigt en stund när jag var klar med det jag skulle göra så av det blev det att jag tog fram kameran..
Lite kul får man väl ha?
Just det ja.. Haha.
Jag fick för mig att jag skulle klippa lugg med. Blev väl kanske inte riktigt som jag ville eller som jag hade tänkt mig..
Hjälpa mig någon? Rätta till det en aning kanske..?

Jajja.. Sån här ser jag ut idag iaf : )


Som sagt lite kul får man väl ha.. Det är iaf ett sätt att fördirva tid.
Även om det inte e så snyggt alla gånger. Haha..

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tjusigt =)

2008-12-19 @ 18:40:24
Postat av: Mamma

Inte tycker jag det blev så dåligt inte.

Tack för hjälpen idet. Det var ovärdeligt.

Kram

2008-12-20 @ 23:45:31
Postat av: Gufar Anders

Hej min fina töis! Så här i jul saknar jag dig mycket och tycker det blivit aldeles för länge sen vi sågs! Dessutom så har det blivit nåt fel på min telefonbok och det enda telefonummret som är borta (har bar ditt gamla nummer) är naturligtivis ditt.

Jättefina bilder!



Själv firar jag Jul hos min Mamma i Hedesunda, men du vet var du kan nå mig, jag har samma mobilnummer som jag haft de senaste 5 åren!

Stor Jul Kram!

2008-12-21 @ 09:56:39
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0