Vart är Simon?


Hm.. Dom bara försvinner folket.. Fattar nada gör jag.
Det börjar nästan kännas farligt att bo här i trakterna.. Först dom två herrarna som försvann ifrån Uddevalla.. Å nu en kille från Vbg. Det är ju inte alls långt borta. Hm. Försvann efter en fest. Jag som jobbar sent och går hem sent typ varje helg.
Det är lite skrämmande. Inte för att man vill tro eller att jag tror att något skulle hända. Men så är det väl alltid?
Eller.. Är det inte så att man tänker "äh det skulle aldrig hända mig..." ?!
När det händer saker så nära och runt omkring en så blir man ju en aning rädd av sig. Iaf jag.
Läskigt är vad det är.. Hoppas att lille Simon kommer till rätta iaf.
Stakars familjen vad oroliga dom ska vara och vännerna. Det måste vara otroligt jobbigt att inte veta vart ens nära och kära har tagit vägen.. Fy..
Simon ? Vart är du nu då? Gå hem!

Vart är killen?Nån som sett han?

Kommentarer
Postat av: modern

Ja och häromdagen varnade de fritidsbarnen för att inte lockas av en "gubbe" i vit volvo som tydligen är ute igen. Samma bil har varit i ropet förut. Barnen ska helst inte gå hem själv.

2008-12-10 @ 15:43:23
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: ö-tanten

Gumman, skaffa sällskap hem

2008-12-10 @ 16:51:01
Postat av: Mamma

Håller med min goa väninna ö-tanten.

Att ha någon att hålla i handen är inte dumt när man går hem på kvällen.

Kram

2008-12-11 @ 08:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0