Vilken morgon!


Åå när klockan ringde imorse tänkte jag att det kan inte vara sant..
Är det redan dags?  Jag ville verkligen inte!
Min morgon började inte bra alls, orkade inte riktigt kliva upp vilket resulterar i att man måste stressa när man väl gör det.. Men men, jag hann och jag var till å med i tid.. Haha..

Men nu känns det som att det kommer att bli en riktigt bra dag : )
En STOR latte från donken och just nu när jag skriver börjar solen att titta fram..
Nyss ringde en kund, vilket gjorde mig riktigt glad!
En äldre herre som var in här igår och hade bekymmer med sin telefon, han hade ingen mottagning hemma..
Klart att man inte är nöjd med sin nya telefon om man inte har mottagning!
Såå varför ringde han nu då?
Jo han ville berätta att han hörde mig riktigt bra i den nya telefonen och att det fungerade bra!
Jag blir så glad när det blir bra av det man gör!
Det är en Gooo känsla : )

Det är nu bekräftat ; )
Det finns många bra telefoner,
men enligt den herren som jag pratade med för en liten stund sedan så va denna suuper!


Hur bra blir nu dagen?

Kommentarer
Postat av: Beccsan

vældigt skøn kænsla ær det nær man kænner att man har gjort kunden nøjd :D

2008-12-03 @ 11:07:06
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Natta

haha ellerhur, tänk på att det är sammanlagt 25-30 cm avklippt och ingen märker ;D



ja om du har lust får du jättegärna leta efter snygga röda festklänningar :D jag har alltid velat ha en.

2008-12-03 @ 11:39:25
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Nina

snygg också :)

2008-12-03 @ 11:58:49
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skön känsla när det fungerar

2008-12-03 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0