Vov!


Mm.. Massa folk som har "vovvat" på mig.. Lr ne inte en massa men det var iaf två.. Haha..
Hinner knappt öppna här innan det kommer folk som är lite irriterade för att saker inte fungerar som de ska.
Jag förstår dom helt och fullt, men det är faktiskt inte mitt fel!  Det hjälper inte att "vovva" på mig..
Men det är bara att le och ta emot..
Vilket fall så var det så min morgon startade idag..


Jag hade min kaffe, har sovit ganska så okej, stressat som vanligt..
Å så kommer man till jobbet och det är så här..

Jag fick dricka min kaffe kall för att folket ville "vovva" på mig!

Typ god middag blir det nu då..

Kommentarer
Postat av: Gynning

TAck, blev jätte nöjd med designen..



Ha en jätte bra helg!

2008-12-12 @ 11:46:05
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: jennifer

Svar: okej får väl smaka någon gång, nej säger du det så ska jag inte döma första gången jag smakar fast vrf ska jag inte det? ;P

2008-12-12 @ 17:05:46
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0