Alla Hjärtans dag

 


Vilken dag va? Egentligen så kan man väl använda vilken dag som helst till att ge presenter och blommor?
Bara det kommer från hjärtat.. Men det är ganska så roligt ändå..
Min dag blev som så att jag jobbade nästan hela dagen.. Iaf till 20.15, lagom kul sätt att börja på..
Men hemma hade ju inte heller varit roligt att vara.. Jag väntar ju ändå bara hela dagen..
Har ju ingen att krama förrän kring sju på kvällen iaf.. Varför ska du vara så långt bort?

Kvällen blev en toppen kväll iaf : )

Väntat å väntat hela dagen på att dagen skall gå så att det blev kväll..
Kväll blev det.. 
Tobias kom.. Plockade upp mig utanför jobbet.. Typ som dom flesta torsdagar..
Men va låg på sätet då.. Ett paket, från blomster landet.. Gissa va det va? ; )
Stora fina röda rosor.. Så sött.. : ) Blev jätte glad..                      
  

Passar ju perfekt när Zina har tatt sönder mina andra rosor som jag hade fått..
Hoppas nu att dessa kommer att få vara..
Tobias han fick ett armband å en jätte tvälpump med cars...
Det var änna mest på skoj.. Kan ju hoppas att han gilla det.. Verkade så iaf..

Sen middag på Harrys.. Jätte gott!
Mysigt med.. Tror allt att dom hade dragit ner ljuset lite mer än vanligt..
Lyxade till det lite extra å åt värsta efterrätten.. Mumma!
Hur gott som helst! Kan verkligen rekomendera.. : )

Crémecoctail - med svenska bär, mynta och chockalspagetti
Blåbärscheescake - med havtornsripple och hasselnötflar

Till det kaffedrink åsså..

Massa mysigt att äta gott och dricka gott tillsammans med den man älskar..
Det är aldrig fel : )


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0