Melodifestival



Ibland har man tur vill jag lova..
Efter att vi varit på Universeum så åkte vi in till Nordstan..
Tobias behövde nya skor.. Å så e det ju så att Telia är en av huvudsponsorerna för Melodifestivalen..
Arbetskadad som man är så tittar man ju vad dom kan hitta på för kul i en telia monter..
Så självklart får man frågan "Vilken operatör ringer du med?"
Ljuga ska man inte.. Så telia svarar jag, jobbar på telia..
Det visade sig att han då hade biljetter till genrepet.. Dessvärre skulle jag ju jobba..
Andra jobbet.. Surt vill jag lova att det kändes..
Men jag blev såå sugen på att gå så jag ringde, ringde å ringde lite till..
Sen så tjata, tjata å tjata jag så till sist tog en annan passet åt mig..
Vi fick varsinna biljetter å sen poff va vi inne för att se Melodifestvalen




En aning långt ifrån.. Men ändå nära nog att se allt.. Det var helt ok tycker jag!
Behövdes inte mer.. Bara känslan där inne, grejen att vara där..
Har ju sett det nästan varje år sen man va liten.. Det va ganska tufft.. Kul grej!
Gick inte jätte bra att ta kort på alla.. Men kort blev det ju iaf!
Minnet har man med..
Underbara fredag..


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, måste ha varit kul verkligen ju...även fast man sitter långt ifrån ju!!! ;P du har ju varit där hihi, det är något att skryta över. ;P

Ha en mysig kväll!

2008-02-12 @ 22:39:23
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0