Mina små kära..

Mina små underbara.. Men samtidigt helt hemska.. Hehe..
Dom e hur mysiga å goa som helst när dom vill..
Men det är värst vad dom kan ställa till med stök när dom vill det..

  

Min lilla Prins å min lilla Prinsessa..
Så söta.. Helst när dom sover ; )

Så här såg det ut här om dagen när jag vaknade..
Då va jag verkligen inte glad på dom..
Fy, fy, fy säger jag bara..



Som det kan se ut när dom har varit i farten va?
Inte nog med det heller..
När jag kom in i badrummet samma morgon så va inte pappert kvar på rullen..
Det va på golvet alltihop..
En helt ny rulle dessutom.. Å det vill betyda att det var massor av papper..

Men ändå kan man inte annat än älska dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0