Predikstolen



Idag har vi vandrat å vandrat.. Gått i berg.. Nästan 8 km upp och ner i berg.. Gissa att jag är trött nu.. Finns knappt en gnutta styrka kvar i benen.. Men vilken utsikt.. Klippan var 600 m.ö.h.. Inte illa va? Fast det var inte alls roligt att gå ner igen.. Å inte stå nära kanten heller..
Jag e ju på tok för höjdrädd för det där.. Men på nåt sätt var det ändå värt det.. Synd bara att det regnade och blåste som bara den hela tiden.. Solen kom fram när vi skulle hem.. Haha.. Våran vanliga tur..



(http://www.boardboys.se/Surf/stavanger/sida11.htm)







Det har varit en lång dag iaf.. Så nu blir det att lägga sig och kolla på film..
Jag vet inte va jag ska skriva mer..
Känner inte riktigt att det finns ork heller.. Men jag var tvungen att skriva några rader iaf :)

Imorgon blir det Bergen..  Flera timmar, flera mil i en bil.. Haha..
Det blir så bra så.. Sikkert!
Men Anna mår bra.. Lite sleten å trött bara..

Kram kram Klem


Kommentarer
Postat av: Anders

Oj, det såg lite läskigt ut som sagt.....

Men jädrar vilken utsikt!

Nu drar jag ut på äventyr, ska åka till Finland och luffa runt lite i en vecka, sen Sverige ett par dar!

Kramar

Gufar! ;)

2008-07-20 @ 11:26:10
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: mamma

Hej hjärtat. Just nu fick jag inte fram alla bilder men det kanske funkar nästa gång. Längtar efter dig. Vi hörs lite senare.

Kram

Mamma

2008-07-28 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0