Stavanger


Hej hopp.. Ja det var ett tag sen man skrev nåt nu..
Men det är inte så lätt när man inte har nån dator och inget nät :S
Nu har jag det en liten stund iaf..

Så vad gör jag?? Jag är nu i Stavanger.. Ängnade hela söndagen åt att åka bil.. En massa massa mil..
Körde vilse och fick köra om vägen.. Fast det blev färja ett tag.. Haha.. Vi hade åkt runt en fjord som vi inte alls skulle runt..
Men så kan det blir när man följer en GPS!! Haha.. Tacka vet jag karta :P

Fast det var helt klart värt det.. Fick se så otroligt vacker natur att det nästan inte är sant..
Ska lägga upp bilder när jag får chansen.. Det var som att komma till himmlen..
Nu förstår jag verkligen min favorit bok.. Min älsklings serie.. Isfolket.. Snöklädda toppar.. Vattenfall..
Bara så otroligt vackert!!

Veckorna som har varit har varit ganska så spännande.. Har hittat ett till jobb på en krog Tiger Tiger..
Har jobbat där två gånger.. Helt ok! Saknar krogen hemma :(
Saknar vännerna.. Men krogfolk e på nåt sätt alltid krogfolk.. Trivs som fisken i vattnet där..
Får se om det blir nåt mer Oslo..

Hm.. Ja vad mer kan man säga.. Har varit hemma en sväng på bröllop :)
Det var vackert det med, men det räcker nog med ett Libanesiskt bröllop per år.. Max.. Haha.. Full fart i flera timmar..
Massa folk och en massa mat.. Men det var grymt kul! Grattis till dom lyckliga! Tony och Sally :)

En annan sak som jag har gjort e att jag och "Tutti" var in på  Chlas Ohlsson lr hur det stavas och frågade om dom hade en stövsuger lr vad det nu heter på norsk.. För att det prassla i mitt öra.. Haha.. Jag hade fått en bomullstops i örat..
Men det slutade iaf med att vi fick köpa pincett så att "Tutti" fick plocka ut den..

Ja ne nu kan jag inte komma på nåt mer att skriva för tillfället.. Men jag är iaf i Stavanger.. Ny stad..
Spännande att se vad som kommer att ske här..

Så Mamma och alla.. Jag mår bra, det fungerar.. Hoppas att det är bra med er!!
Klem klem och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej vännen!



Skönt att höra att allt är okay med dig!

Ha det så bra i Stavanger då, är det dejligt?



P&K

Gufar!

2008-07-14 @ 20:37:09
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: Anna-Carin

Hej vännen!



Som jag har försökt att nå dig!

Blir ju orolig när du inte hör av dig...aja baja!

Skönt att veta att du har det bra iaf!

Kram kram

2008-07-15 @ 08:13:48
Postat av: Isabelle

Tänker på dig gumman., Kom upp och hälsa på oss i vår nya lya!

kram

2008-07-15 @ 16:12:37
URL: http://isabolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0