Buller forts..




Jo då nog bankas det alltid.. Å det är inte klart än!
Orka.. Dom ska byta stammen i grannlägenheten.. Å så ska dom göra ett hål i väggen..
Dom ska alltså öppna mellan min lägenhet och den som är bredvid så att dom ska kunna fixa nåt med några rör..
Det känns lite knepigt.. Undra hur länge det ska vara så? Det är ju trots allt fredag imorgon..
Å han som jag prata sa nåt om att jag inte kommer att få spola vatten i köket under tiden.. Jag skulle ha lite vattan förut för att laga mat.. Men det va alldeles brunt.. Vågar inte spola mer där inte.. Vill inte använda det heller URK!
Men det ska bli spännande att se hur dom har tänkt sig det här..

Nåt annat som faktiskt e jätte roligt tycker jag..
Jag ska på arbetsintervjuv nästa vecka : ) Dom ringde tidigare idag från ett av jobben som jag har sökt..
Det skulle vara såå kul om man kunde få det.. Det skulle verkligen vara en utmaning och något nytt..
Hoppas hoppas iaf.. Får se hur det går.. Bara att åka dit och vara mig själv så kan jag inte göra så mycket annat..
Gillar dom det så gör dom.. OM inte.. Ja då är det bara att leta vidare.. För då var det inte rätt jobb för mig helt enkelt.. Hehe...

Jaja.. Det va la allt denna torsdag.. Få se hur det ser ut här imorgon nu då.. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0