Kalla tisdag..




Mm.. Nu är det kyligt på många vis.. Men det är väl så det ska vara.. Lr kanske inte..
Det är väl bara att ta på sig raggisarna å koka upp lite te vatten så kanske det går över..
Vem vet?

Spännande dag? Nee inte speciellt.. Vaknade fast att jag inte ville.. Önska att jag bara kunde vända på mig å somna om.. Men det funka inte riktigt idag.. Så det va bara att kliva upp! Det var Ams som gällde idag..
Den tokit välbesökta sidan just nu www.ams.se, den är såå spännande! Lovar... ; )
Men det gick ju iaf bra, fick gjort det jag skulle.. Sen va det raka vägen hem å ringa lönekontoret för att be om intyg på att jag har jobbat.. Men jag kom på nu att det va mer jag skulle ha frågat.. Attans.. Jaja.. Får ringa dom igen imorgon..

Fick iaf min garanti till min telefon idag : ) Toppen bra.. Nu ska jag bara skicka den på lagning så har jag tillbaka min vän igen!  Å jag längtar så.. Inte så men N95.. Inget för mig, vi kom inte alls överens.. Tacka vet jag K800i!

Jaha så spännande va det fram tills nu..
Kan ju kanske finna tiden att skirva något mer lite senare..
Tid som jag har såå lite av.. Not...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0