Ny vecka..




Nu har jag varit riktigt off ett tag..
Det var tok länge sedan jag skrev.. Vet inte riktigt varför men jag har väl inte riktigt haft lusten..
Lr orken? Jag vet inte va det är.. Men men.. Nu hoppas jag att jag är tillbaka iaf..
Kan ju försöka ; )
Kanske är lika dålig på det här som jag är på att höra av mig.. (skrattar)

Jaha.. Hur kul var det att vakna idag då?
                                     trädet var ju fint iaf ;)
Så såg det ut utanför mitt fönster när jag vakna..
Jätte roligt.. Visst för att det snöade igår när jag gick å la mig.. Men ändå..
Jag hade aldrig trott att det skulle vara helt vitt å fortfarande snöa.. Inte en chans..
Men det är precis så det är.. Känner inte alls för att hitta på nåt idag..
Har legat under täcket i en och en haltv timme nu och bara slöat.. Känns inte alls som att det finns någon motivation.. Det ska vara SOL!! Ge mig SOL!! Om jag blundar så kanske den finns där när jag öppnar ögonen igen.. (funkade inte..)

Livet som arbetslös.. Det är såå spännande.. Lr kanske inte.. Finns inte så mycket man kan göra..
Sitter å kollar jobb på ams.se och diverse olika hemsidor för alla möjliga olika företag..
Men det är då inte lätt att hitta nåt.. Man ska ju helst av allt kunna trivas med det man jobbar..
Leta leta leta det är iaf det ordet som gäller just nu..

Laga lite mat nu.. Skriva mer senare.. Kan ju överdriva nu när det varit dött ett tag ;)




Kommentarer
Postat av: Gudfar

Kan bara hålla med (om det mesta i alla fall)
Kramiz

2008-03-17 @ 13:08:35
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: Issa

Vilken underbar utsikt du har utanför ditt fönster =) Blev förvånad att ni inte har snö där nere... Här börjar vägarna tina fram och det känns jätteknepigt.. Ska ju vara vitt på vintern!

2008-03-17 @ 15:58:58
URL: http://isabolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0