Underbara dofter..


Har hittat nåt som jag gillar..
Väldigt mycket.. Det doftar gott och det blir väldigt mysigt.. Så jag va bara tvungen att ha med det tänkte jag..
Bara för att fylla ut lite mer med nåt.. Det funkar för alla för det finns så otroligt många olika dofter att välja mellan..
Gillar man blommor finns det, ny bakat, ren tvätt.. Ja det mesta..

                 

Dom här bilderna hittade jag på:
http://www.mellmine.se/
Där kan man köpa dessa små vaxkakor.. Men det brukar kunna finnas i små prylbutiker med som har doftoljor och annat små pyssel..  Sen så brukar man ju kunna köpa doftkrusen lr vad man ska kalla det på lite alla möjliga ställen.. Jag köpte mina på Indiska..

                                                                                        

Jag går iaf förbi den lilla affären som är närmast mig varje gång som jag åker ut till torp.. Vårt köpcentrum.. (wow..)
Se om dom har nått nytt å för att se om "månadens doft" är nåt jag gillar.. Då blir den lite billigare än vanligt..
Men den här gången var det ren tvätt typ.. Å en sån har jag redan..
Få vänta på nästa månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0