Bad day..

Inte alls nån bra start på dagen.. Nee inte ett dugg! Såå irriterad jag blev..
Normunds som han heter.. Vet inte vad man ska kalla honom, lr vad han har för jobb egentligen.. Men hur som hellst så ringde den norrmannen å väkte mig för att berätta att mitt skattekort inte har kommit..
Jag som ändå frågade honom när jag var där för flera veckor sedan om mitt skattekort hade kommit och det sa han att det hade.. Så jag tänkte att det var ingen fara.. Allt är jätte bra.. Men nee.. Så nu sitter jag här å funderar på vad jag ska göra då.. Måste åka till det där jäkla kontoret igen.. Blää!! Förstår inte varför sånt ska drabba mig..
Lönen verkar som att jag kan få ändå.. Men jag vet inte.. Norska å en nyvaken Anna.. Det går inte hand i hand..
Måste få tag på det jäkla kortet iaf.. På nåt sätt.. Å sen uppe på det så får jag inte mitt traktamente denna månad..
För att dom säger att dom inte fått papperna.. Inte ens en annan tjej som jag jobbar med har fått sitt fast att hon skickade in sina papper två dagar innan mig.. Jag fattar inte grejjen.. Men vilket fall som helst så blev det ingen bra morgon!

Kommentarer
Postat av: Tobias Din för evigt

saknar dig och önskar att du gjorde detsamma! Puss Puss

2008-06-02 @ 20:33:50
Postat av: Anders

Hej!



Vart har du tagit vägen, skanar dig här i cyberrymden och i min telefon!

Kram Gudfar

2008-06-08 @ 09:40:02
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: mamma

Håller med Gu`far ja... Väntar på uppdatering.

Kram

2008-06-09 @ 20:31:12
Postat av: mamma

Håller med Gu´far ja... Väntar på uppdatering.

Kram

2008-06-09 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0