Katt(ut)flykt



Mina små kissar har flyttat till hus.. Utan mig.. Skummt! Men dom verkar då ha det riktigt bra..
Får visst springa ut till å med.. Fast att dom bara har varit där i några dagar.. Men men.. Dom gick visst in igen när man ropade på dom.. Så då är det ju inte så farligt.. Men jag blir klart orolig när jag inte är där..

image137image138
image139

MIna små älsklingar! Sankar hemmet väldigt mycket just nu.. Men vilket hem egentligen?
Saknar norr, saknar söder.. Saknar mina katter.. Saknar saknar saknar.. Massa..
Just precis nu vill jag bara hem å bara vara hemma ett tag till.. Känns inge kul alls idag!
Men det blir nya tag imorgon.. Det är en dag då med.. Och då är det ännu en dag mindre kvar innan jag åker hem igen.. : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Första dagarna är alltid värst. Håll ut. Du är alltid välkommen hem.
Kramar Mamma

2008-05-06 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0