NorgeBuss

Blä blä blä.. Det är det enda jag kan säga.. Fyy bubblan vad trist det här är..
Jag som tänkte att man skulle ta en tidigare buss än den sena så att man skulle hinna fram för att komma fram så att man kunde varva ner innan man ska sova.. Men nu så e bussen som man sitter på minst en timme sen om inte mer..  Det är inte kul alls.. Har ont i baken med för att man får sitta på tok för länge.. Å bussen den e knö-full så det finns typ inga platser alls till att sträcka på sig..
Det är inge vidare det här inte.. Urk va jag klagar..

Tror att det hade varit bättre hemma.. Men hemma är så tomt.. Där finns inga katter.. Hur blir det då?
Hjärtat svara mig!?!?

Nu rör sig bussen iaf i skaplig takt.. Så jag tror att jag ska sätta mig å glo ut genom rutan innan det blir för mörkt för det.. För mörkt börjar det bli å mörkare kommer det att vara innan jag e framme.. Blä!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha. Då var du där igen. Hoppas att det blir bra.
Kram mamma

2008-05-05 @ 22:06:08
Postat av: mamma

Har du saknat presenten???
Den kommer.. har svårt att få fram den...
Kram igen

2008-05-05 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0