Åka med?


Vilka galningar det finns! Jag efter jobbet går hem i lugnan ro..
Så kommer det en bli och ber om en vägbeskrivning till nåt ställe..
Killen hittar inte själv och säger att han inte har någon aning om vart det ligger eller kan stan..
Frågar om jag kan hoppa in i bilen och följa med för att visa..
Ska släppa av mig senare.. Såå vad gör jag??
FÖLJER MED SÅ KLART ; )
Öh.. Eller kanske inte! Inte fasen sätter jag mig i en bil med en människa jag inte har en aning om vem det är!
No, no, no!
Det finns gränser, visst jag kan beskriva vägen, men jag följer inte med!
Han fick klara sig med en beskrivning..
Det e ju inte så att det e många människor ute vid kvar i tre på natten..
Så ne, visst att jag e blond.. Men jag känner ändå inte att jag skulle hoppa in i någon bil bara så..

Det finns som sagt gränser.. Å nu är min gräns kommen när det gäller att sova..
Dags att sova är vad det är.. Trött, ja!
Jobbat hela dagen.. Massa massa timmar.. Sova.. Sova!!


ZzZZzzzZzzZzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0