Dagen idag..


Dagen idag känns evighets låååång.. Vad ska jag ta mig till?
Det är långt kvar innan jag slutar för dagen.. Det är suuper långt..
Först ska jag jobba klart på mitt ena jobb.. Sen blir det att sitta hemma nån timma och rulla tummar innan jag ska till nästa jobb.. Ja jag har två jobb.. För den som inte visste det.. Men det vet väl dom flesta antar jag..
Tänk jag som tillhör det lata 80-talet jag har två jobb.. Gud så lat jag måste vara!
Helt sjukt lat.. Fy fy mig! Haha..

Nee men nu vet jag inte alls vad jag ska skriva längre..
Jag har inget spännande att skriva just nu..
Får väl komma på nåt bra sen..  Hm..

Joo men jag fördrev ju lite tid innan genom att slänga en massa skit i butiken och sedan möblera om lite!
Haha.. Lilla Chefen han är inte här och har fått allt på bild.. HIhi..
Det va nån som sa nåt om att "när katten är borta dansar råttorna på bordet".
Jag e då en riktig liten råtta ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0