Egypten

Nu drömmer jag igen.. Jag vet att det inte är ett dugg realistiskt att drömma om dessa resemål..
Iaf inte i nu läget.. Det finns inte en chans att jag skulle ta mig dit men ändå..
Jag har inte många drömmar så några få måste jag väl få ha..

Marita.....   :P

Men jag ska sluta drömma om Marocko.. Tydligen ; )

Vilket fall.. Se så vackert! Anna vill!!






Gosigt hotell : )



Hm.. Inte illa med hotell och sådant.. Men en kryssning på Nilen?
Det låter ju inte helt fel det heller.. Hm.. Kan det vara nåt tro?









Båten ser väl inte allt för tjusig ut.. Men den ser väl ändå helt ok ut..



ving.se alla bilder kommer därifrån..

Kommentarer
Postat av: Mamma

I Nilen simmar krokodiler och annat otyg. Bättre du badar i Graningesjön...

Kram

2008-11-12 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0