facebook.com


Det där med facebook.. Anna fattar nada av det! Har inte orkat sätta mig in i hur den där sidan fungerar..
Men folk bara skriver å skriver..
NU har jag varit inloggad där två ggr på typ tre dagar.. Har ALDRIG hänt innan..
Men nån gång ska vara den första eller?
Tror ju inte att det kommer att fortsätta men ändå.. Lite duktig får man väl vara ibland.
Eller är det så duktigt? Jag har förstått det som att det än någon typ av beroende som folk skaffar sig..
Massa massa facebook hela tiden..
Fast jag ska nog inte säga såå mycket.. Jag å min blogg.. Hehe..
Det är väl kanske samma om inte värre.. Men men..

Alla är vi olika och tur är väl det!

Eller?

Kommentarer
Postat av: Karin

ja kan vara en av årets bättre helger, haft grymt kul här hemma!

2008-11-30 @ 13:39:29
URL: http://kairnolofsson.se
Postat av: Mattias

Haha ja har känt precis likadant...regga mig för längesen men tyckte att de vart skit. Men nu gav ja de lite tid å fastna ;o) fast e juh inte lika extrem som många andra som lever sina liv där...;o)

2008-11-30 @ 17:19:14
Postat av: mamma

Du, det räcker med blogg tycker jag.

Kram

2008-11-30 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0