Födelsedag


Födelsedag hela dagen, inte min men någon annans ; )
Det ska väl firas eller vad säger ni? Vad kan man då hitta på för någon som fyller år..
Jag har ingen suuper fantasi och ingen jätte plånbok.. Men jag ville ändå göra något speciellt så att min vän blir glad!

Så vad blev det? Jo det blev...



Detta ska då föreställa att det blev en sväng till bowlinghallen med tillhörande spel..
Födelsedags barnet vann så klart ; )
Tacos till middag, precis så som önskan var..
Efter allt det var det dags för kaffe efter maten då jag passade på att lämna fram en present lite nervöst..
Men jag hade visst inte behövt vara så nervös som jag var, det vart en uppskattad present : )
Uppskattad kväll med tror jag allt..

Så vart det med den dagen men nu är det dags att sova..
Men en sak innan, till å med lilla Mammi har sänt ett Grattis till min nu mera 25 åriga vän : )

Tack tack Mammi!

Kommentarer
Postat av: modern

Eller så kan man göra som Kristina när hon var liten. Hon packade in något hon inte själv ville ha längre.....

2008-11-18 @ 11:56:30
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Självklart.

Skönt att allt blev till belåtenhet.

Kram

2008-11-18 @ 12:33:50
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0