Ful/Söt

Såå sjukt liten ful söt vovve som jag hittade!
Den är söööt fast att den är jätte ful.. Eller jag vet inte.. Jag kan inte bestämma mig..
Men jag vet att jag vill ha en hund men inte ännu eftersom att jag vet vad det är som krävs om man ska ha en..
Jag vill ju kunna ge min hund all tid i världen och kunna leka med det och allt sånt..
Lära den en massa grejer : )
Men eftersom att det finns en önskan om att ha en hund så kan man ju inte låta bli att titta emellan åt..
Iaf inte jag..
Så jag hittade denna lilla Prinsessa : )

http://www.blocket.se/vi/19047041.htm?ca=15_

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med. Den var riktigt ful söt.

Kram

2008-11-13 @ 23:06:56
Postat av: Mamma

Nu är du på ny bild i min blogg... Och jag med. Kolla..... kommentera gärna.

Kram

2008-11-13 @ 23:13:07
Postat av: modern

Liten hund i stort skinn.

2008-11-14 @ 08:22:27
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0