Idag igen.

Mm.. Sjuk idag igen, kan det bli bättre? Eller jag menar ju värre.. Alltså det är verkligen inte kul att vara sjuk.
Massa hosta och en nästa som rinner, fy bubblan kan man bara säga. Så vad kan man göra av att vara sjuk..
Ligga still är helt omöjligt! Det kan jag ju inte!
Så vad har jag hunnit gjort hitills idag? Hm.. Jag har städat, dammtorkat och pratat massor i telefon..
Skrivit en novell till sms kan man nästan säga..
Oj så långt det blev! Men vad kan man göra när man verkligen behöver skriva ett långt sms..
Prata fungerar ju inte.. Det går liksom inte.. Hm..
Det är väl ungefär vad jag har hunnit göra idag..
Inte såå mycket har jag gjort med andra ord men det är ju en massa massa dag kvar.. 


; )

Kommentarer
Postat av: mamma

Sjuka barn ska ligga till sängs och om möjligtvis vara stilla...

Krya på dig

Kram

2008-11-26 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0