Indien, Södra Goa


Ja men varför inte.. Nu när man ändå passar på.. Då kan man lika gärna ta å passa på att drömma om det dyraste stället som man hittar i Indien.. Iaf via Ving.. Så jag hittade ett fint ställe jag.. Allt inkluderat, top sellection och allting..
Låter det fel? Eller låter det väldigt lockande? Jag skulle nog säga att jag tycker att det låter väldigt lockande!
Skulle nån kunna gissa att jag är riktigt sugen på att åka en tur?
Om man tror det så gissar man väldigt rätt!! Jag vill! Jag vill!

Men nu.. Inget mindre än Indien Goa då...








Park Hyatt Goa Resort and Spa och som vanligt hittar du hit genom ving.se

Jag har fastnat lite för Vings sida då.. Men jag kanske borde kolla upp de andra lite.. Hm..
Fast nu är det färdig drömt för idag, annars blir jag ju helt sjuk!

Kommentarer
Postat av: Marita

Finfint :) Ska me reisa?

2008-11-14 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0