Julklappar forts.

  • PENGAR!                           (ständigt behov) 
  • Strumpor                           (har typ 5 hela par..)
  • Hårtork                                (min gick sönder, alltid uppsatt hår nu..)
  • Soda streamer                  (blivit sjukt sugen på vatten med bubblor)
  • Kaffebryggare, m. skum  (dricker kaffe men kan inte brygga det hemma, ILLA!)
  • Kläder, presentkort           (alltid nytt mode men min garderob är den samma..)
  • Skor                                    (visst jag har skor, men mest trasiga)
  • Dammsugare                   (min har nästan slutat "suga")
  • Ny dator..                           (min nuvarande har börjat brumma)

  • Listan kan nog göras oändligt lång.. Det finns ju massor som man vill ha/behöver..


    Kommentarer
    Postat av: Karin

    så lite så:))

    2008-11-19 @ 13:27:32
    URL: http://karinolofsson.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0