Julklappar?!

Jo men jag kom på att jag kanske ska skriva ner lite små saker..
Inte för att jag egentligen kan komma på nåt bra.. Men nåt litet iaf!

  • PENGAR!                           (ständigt behov) 
  • Strumpor                           (har typ 5 hela par..)
  • Hårtork                                (min gick sönder, alltid uppsatt hår nu..)
  • Soda streamer                  (blivit sjukt sugen på vatten med bubblor)
  • Kaffebryggare, m. skum  (dricker kaffe men kan inte brygga det hemma, ILLA!)
  • Kläder, presentkort           (alltid nytt mode men min garderob är den samma..)


Uppdaterar denna lilla lista lite nu och lite då..
Kan ju kanske komma på något mer..
Första gången på länge som jag faktiskt önskar mig något.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen. Har väntat länge på vad du önskar.

Själv vill jag ha... en ny duschkabin, en ny bil, en ny husvagn... Nä då. Som vanligt. Snälla barn.

Kramis

2008-11-13 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0